Клуб 'Здраве' : © Български Бебе Център
противозачатъчни
Изпратено: hrisig (IP регистриран)
Дата: 8 August, 2011 14:58

Здравейте!
от близо2 месеца пия противозачатъчните Милигест,но въпросът ми е следният?Някой имал ли е неразположения силно гадене и зацапване около предполагаемата овулация .Също така болезнени и поддути гърди,промяна в теглото?



Re: противозачатъчни
Изпратено: Ralito (IP регистриран)
Дата: 23 August, 2011 13:00

Типични странични ефекти при противозачатъчните.Не се притеснявай.

Lilypie Kids Birthday tickers

Re: противозачатъчни
Изпратено: milina (IP регистриран)
Дата: 24 August, 2011 09:26

При мен така ставаше от Ясмин!Сега от 2 месеца пия най-новото поколение противозачатъчни /според моят гениколог/ "Жанги 0,03",супер доволна съм!Нямам зацапвания,напрежение,не ми се яде/което за мен е супер/..никакви странични!И още нещо месечният ми цикъл от 7 дни-обилен, стана 3 дни с елементарно кървене!!!! Хубаво е да се консултираш с лекар,може да не са подходящи за теб!Успех!


Re: противозачатъчни
Изпратено: hrisig (IP регистриран)
Дата: 24 August, 2011 22:47

благодаря ви!



Re: противозачатъчни
Изпратено: neli7474 (IP регистриран)
Дата: 21 December, 2011 15:28

здравейте, момичета!
Искам да попитам дали някой от вас е прибягвал до прием на спешен контрацептив и по-специално до Ескапеле и съответно да споделите как ви се е отразило това хапче. На мен ми се наложи да взема това лекарство през месец август и сега се намирам в чудо невиждано. Тотално ми разбърка хормоналния баланс. Трябваше да ми дойде цикъла в края на месец август, което съответно не се случи и ми дойде чак на 10-ти октомври. Беше нормално, в смисъл както принципно си ми кара като дни, нито беше обилно, нито оскъдно, само беше по-болезнен от обикновено. От тогава обаче аз цикъл нямам. Имам ен на брой посещения при гинеколога ми, всичко вътре си е наред, цитона маска също ми взе и там е наред, но цикъл нямам. Лекарят е на мнение, че е по-добре да изчакаме организъма да се спреви сам, отколкото да прибягваме до противозачатъчни, които да предезвикат цикъл. Чудя се обаче колко време ще продължи това нещо и до колко е нормално да се чака и дали това няма да допринесе някакви негативни последици като цяло. Много моля ако някой от вас е имал подобен проблем да го сподели и да даде съвет как бих могла да изляза от сполетялата ме ситуация.
Благодаря предварително!

Re: противозачатъчни
Изпратено: krisi-kris (IP регистриран)
Дата: 3 January, 2012 19:28

Здравейте момичета от 24.12 съм на ясмин за първи път, нямам странични ефекти с изключение на гадене първия и втория ден,не съм пропускала хапче и ги взимам по едно и също време вече съм на 10тото но още съм с обилно кървене ,някой знае ли дали е нормално или тр да спра таблетките.Благодаря.

Re: противозачатъчни
Изпратено: hrisig (IP регистриран)
Дата: 5 January, 2012 09:47

нОРМАЛНО Е ПЪРВИТЕ МЕСЕЦИ да имаш зацапване.Вие кога сте започнали да ги пиете на кой ден от цикъла?според мен е най добре да се консултираш с гинеколагът си



Re: противозачатъчни
Изпратено: krisi-kris (IP регистриран)
Дата: 6 January, 2012 13:20

Здр на 24 декември започнах да ги пия от първия ден на цикъла днес сме 6.01 т.е. 14тия ден и още съм със зацапване и леки болки в областта на яйчниците.но мисля че вече ще спира кръвотечението и по мой сметки след 21 хапче на 2 или 3ти ден тр да ми дойде отново ако и тогава е толкова продължително отивам на лекар.Благодаря

Re: противозачатъчни
Изпратено: hrisig (IP регистриран)
Дата: 11 January, 2012 19:37

консултирай се с гинеколог най добре.След като спереш последното хапче,цикълт идва от 2до 5 ден.на мен ми идва след 2 дни на третият.



Re: противозачатъчни
Изпратено: pavlina_24 (IP регистриран)
Дата: 1 November, 2012 23:41

Момичета, а пробвали ли сте крем муун райз?



Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да пишат в този клуб.