Бременност и раждане : © Български Бебе Център
ГИНИПРАЛ
Изпратено: tanu6a (IP регистриран)
Дата: 9 June, 2005 10:43

ЗДРАВЕЙТЕ ВЧЕРА СЕ НАЛОЖИ ДА МИ ИЗПИШАТ ГИНИПРАЛ И МАГНЕРИЧ.ПОЛУЧАВАМ НЯКАКВИ ЛЕКИ БОЛКИ В КРЪСТА ,ПО СКОРО КАТО НЕРАЗПОЛОЖЕНИЕ И МНОГО СЪМ СЕ ПРИТЕСНИЛА ДА НЕ РОДЯ ПРЕЖДЕВРЕМЕННО.ДАЛИ НЯКОЯ ОТ ВАС Е ИМАЛА ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ МНОГО Е СТРАШНИЧКО,А ИМА ВРЕМЕ ОЩЕ ЗА БЕБЕТО. plach

maggi
Lilypie Baby Ticker

Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: алена (IP регистриран)
Дата: 9 June, 2005 11:18

Няма нищо страшно, не се шашкай. Сега трябва да си спокойна, бебо усеща като си притеснена. Връзката межуда майката и бебето е много силна, всяко твое притеснение му се предава. И след раждането продължава така. Аз пих магнерич още в четвъртия месец.Изобщо през цялата бременност имах контракции, но бях на крак и работех. Това е нормално, още повече, че ти ще влизаш в деветия месец, бебето слиза надолу, подготвя се да излиза. Но не се притеснявай - най-важното е да си спокойна....всичко ще е наред ще видиш!!!

Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: Baby (IP регистриран)
Дата: 9 June, 2005 11:41

Танюшка, не се притеснявай! И аз съм минала по този път - бях на инжекции, на лекарства почти до последно и накрая преносих 3 дни. Почивай си винаги, когато имаш възможност, успокой се и вярвай в себе си и бебо!

Администратор

Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: chrisi (IP регистриран)
Дата: 9 June, 2005 12:33

И аз бях на Гинипрал и Магнерич няколко месеца - от 6-тия,та до осмия и също преносих накрая.Няма от какво да се притесняваш,само две седмици ви остават до времето,когато го водят бебето на термин (т.е. до началото на деветия месец).



Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: tanu6a (IP регистриран)
Дата: 9 June, 2005 12:57

малко се поуспокоих,хубаво е че ви има. cunki

maggi
Lilypie Baby Ticker

Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: Vailets (IP регистриран)
Дата: 10 June, 2005 12:41

Аз също скоро бях на Гинипрал и Магнерич - уж за да мога да изкарам до влизането в деветия. Вече трета седмица не ги пия, но както виждаш още съм си с коремче. Така че няма проблеми.
Само внимавай с Гинипрала че са силни - аз ги пиех по половин таблетка на ден.
Пази се и повече си почивай - това е.
Поздрави!



Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: Kick (IP регистриран)
Дата: 17 June, 2005 22:00

На мен заедно с Гинипрала доктора ми предписа и Изоптин, защото правил сърцебиене (изпитах го вече). Пих го първо 2 пъти на ден и в тежките дни по 3 пъти, също и Магнерич и Но Шпа. Но вече съм към края на 37 г.с. и доктора каза, че е крайно време да ги спирам! Дано не отшуша канала преждевременно alarm

Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: mam galia (IP регистриран)
Дата: 24 June, 2005 19:27

Днес и на мен искаха да ми го испишат , но бил доста силен та лекарката ми се плаши да не да ми станело нещо от него и най-добре било да ида в болница за няколко дни за да можело някой да ме наблюдава толкова ли е силно това лекарство кажете защото не искам да ходя в болница искам в къщи да си го пия.

[url=http://lilypie.com]

Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: Kick (IP регистриран)
Дата: 24 June, 2005 22:05

Az si go pih vkashti i naistina e silno,no kato prochetesh upatvaneto, shte vidish, che e spetsialno za uspokoiavane na matkata i zadarjane na ploda do termina! Az go pih vkashti 3 po 1 s oshte e dno lekarstvo imenno zaradi stranichnite efekti, koito si gi imah, no sega bebo si e v men i vsichko mi e nared!
Uspeh!

Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: chrisi (IP регистриран)
Дата: 25 June, 2005 08:24

Лекарството е силно,т.е. не се предписва във всички случаи,а само в по-сериозните случаи на контракции и разкритие.Освен това има сериозни странични ефекти и ако имаш дори намек за сърдечен проблем,по-добре да го избегнеш.Аз го пиех около 2 месеца в комбинация с лекарства за сърцето (Пропранолол),за да се неутрализират сърцебиенето и аритмиите,които може да предизвика.
Най-добре послушай докторката - в болницата ще полежиш 10 дена на системи магнезий и после най-вероятно няма да се налага да пиеш Гинипрал,а ще минеш само на обичайното - Магнерич (или Магнерот) и Но-шпа или Папаверин.



Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: tanu6a (IP регистриран)
Дата: 25 June, 2005 09:52

НА МЕНЕ СЪЩО МИ ОБЯСНИ ДОКТОРА МИ,ЧЕ ЛЕКАТСТВОТО Е ДОСТА СИЛНО И ЗАТОВА МИ КАЗА ДА ГО ПИЯ 2 ПЪТИ НА ДЕН ПО 1/2 ТАБЛЕТА И МАГНЕРИЧ ПО 2 ТАБЛЕТИ.МИСЛЯ,ЧЕ ПОСТИГНАХМЕ ТОВА КЪМ КОЕТО СЕ СТРЕМЯХМЕ ДА ЗАДЪРЖИМ БЕБЕТО.ПРИ МЕН НЕ СЕ ПРОЯВИ НИКОЙ ОТ СТРАНИЧНИТЕ ЕФЕКТИ.ЛЕКА БРЕМЕННОСТ ТИ ЖЕЛАЯ cvete

maggi
Lilypie Baby Ticker

Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: mam galia (IP регистриран)
Дата: 25 June, 2005 12:59

Незнам какво да правя дали да го пия изписаха ми го 3по 1 от него и друго за страничните ефекти 3по 1/2 верапамил,трудно ми е да реша дали да ги пия изобщо или да отида наистина в болница,но няма кой да гледа малкия и съм толкова объркана.Благодаря ви за информацията, все пак ми беше от полза.

Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: Kick (IP регистриран)
Дата: 25 June, 2005 13:30

Kakvoto i reshenie da vzemesh ti samata,shte se chuvstvash dobre zaedno s beboka! Stiskam paltsi!

Re: ГИНИПРАЛ
Изпратено: chrisi (IP регистриран)
Дата: 25 June, 2005 15:17

Щом лекарката е преценила,че се налага да го пиеш и го е изписала,по-добре го започни - за никой от вас няма да е добре да родиш преждевременно или да се стигне до лежане в болницата с месеци заради опасно разкритие(както казваше един доктор в болницата,докато лежах там - което се е отворило,не се затваря,т.е. веднъж станало,разкритието не намалява независимо от мерките).
Страничните ефекти се повлияват добре от другото лекарство,а и двете - и Гинипрала,и това за сърцето - не са опасни за бебето,така че не се притеснявай от тези неща и вземи мерки.Дано бързичко се овладеят контракциите и докторката да каже да го спреш след няколко седмици smiling smiley





Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да пишат в този клуб.