Седянка : © Български Бебе Център
Страници:  12>>
Страница:1 от 2
немска овчарка
Изпратено: uli_tedi (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 13:20

Моята даштеричка е на 4г. и със съпруга ми много искат да си вземем куче, а аз не искам, защото живеем в апартамент.Те са много настоятелни и ме притискат много. Дайте ми съвет, моля!

Re: немска овчарка
Изпратено: Ralito (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 14:05

Куче в апартамент,при това с малко дете - Не,мерси.

Lilypie Kids Birthday tickers

Re: немска овчарка
Изпратено: sky (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 14:18

Ralito Написал:
-------------------------------------------------------
> Куче в апартамент,при това с малко дете -
> Не,мерси.
>
>

Аз съм на същото мнение...
Иначе ме крънкат от доста време, но не се давам. Не ми стига, че едва смогвам след детето за изчистя, ами и след куче ли?
Здравето на детето е най-важното!

Моето пространство:
[www.flickr.com]
[kemerova.blogspot.com]
[kemerovafood.blogspot.com]

Re: немска овчарка
Изпратено: crazy_berimed (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 14:18

Моля ви НЕ немска овчарка.От професионалния опит,който има ,мога да ви кажа ,че това в здравословно отношение,порода предразположена към доста наследсвени заболявание.Но по-важното в случая е,че от поведенческа гледна точка са много непредсказуеми и емоционални кучета,КОИТО ИМАТ НУЖДА ОТ ДОБРА ДРЕСИРОВКА.В противен случай,попаднете ли на екземпляр,склонен към агресия,можете да си имате мноооооого грижи.Като цяло,всички знаят,че се порода поддаваща се на дресировка,ако знаете как да комуникирате" с кучето си,можете да имате наистина верен приятел и добра компания за детето си.Замислете се обаче,можете ли да си платите на треньор,който да се занимае с кучето ви.Нямам в предвит това да се научи да сяда и дава лапа...Мои приятели преди година не ме послушаха,взеха си немска овчарка,която е много красива,с тях е безкрайно дружелюбна,но няма да ви описвак какво става,като го доведат в клиниката за преглед или сме им на гости!Да с 2 думи,проучете по-добре породите.


[URL=http://puzkarapuz.ru/]
[U
Деничка-родена на 15.10.2007, тежи-2,850 и е висока-52см; 15.11.2007 тежи-3,950 и е висока-53 см; 18.12.2007 тежи-4,780 и е висока-57 см;
18.01.2008 тежи-5.130 и е висока-60.5 см; 18.02.2008 тежи-5.340 и е висока-62 см; 14.03.2008 тежи-5.640 и е висока-64 см; 16.04.2008 тежи-5.910 и е висока-66 см; 16.05.2008 тежи-6.050 и е висока-67 см; 15.09.2008 teji-7.400 i e wisoka-74 sm

Re: немска овчарка
Изпратено: crazy_berimed (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 14:20

само да вметна по темата дете и куче,при спазване на елементарна хигиена,надеждна ваксинация и обезпаразитяване,шанса детето ви да "хване" глисти или тения е много по малък от шанса да се зарази на пясъчника в детската площадка.


[URL=http://puzkarapuz.ru/]
[U
Деничка-родена на 15.10.2007, тежи-2,850 и е висока-52см; 15.11.2007 тежи-3,950 и е висока-53 см; 18.12.2007 тежи-4,780 и е висока-57 см;
18.01.2008 тежи-5.130 и е висока-60.5 см; 18.02.2008 тежи-5.340 и е висока-62 см; 14.03.2008 тежи-5.640 и е висока-64 см; 16.04.2008 тежи-5.910 и е висока-66 см; 16.05.2008 тежи-6.050 и е висока-67 см; 15.09.2008 teji-7.400 i e wisoka-74 sm

Re: немска овчарка
Изпратено: petia75 (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 18:12

аз лично в момента гледам кучето и бебето заедно.съгласна съм че със пазване на хигиена,няма проблеми.доста съм се допитвала в началото с ветеринаря и педито,и двамата са категорични че няма проблеми.освен това според мен детето ми след време ще се научи да обича животните.





род:3050гр.-49см.

Re: немска овчарка
Изпратено: zorka (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 18:54

Според мен преди човек да си вземе каквото и да е животно в къщи е добре да проучи всичко за въпросното животно.Кучето иска разходки,ваксини,големи грижи,това не е играчка,която ако ти писне може да захвърлиш в ъгъла...
Помислете дали сте готови да приемете и разходите около животното,не само храна,а и ваксини,ветернар в случай че се разболее...
Креми,много ми беше интересно да прочета професионалното ти мнение за тази порода


"Може би изобщо не съществуват добри и лоши приятели... може би просто има приятели, хора, които се застъпват за теб, когато страдаш и ти помагат да не си толкова самотен.
Може би заради тях винаги си струва да се боиш, да се надяваш, да живееш.
И дори да умреш, ако трябва. Няма добри приятели. Няма лоши приятели. Има само хора, с които желаеш да бъдеш, не можеш да не бъдеш; хора, които изграждат дома си в сърцето ти."
Стивън Кинг, "ТО"

Re: немска овчарка
Изпратено: DANI_ (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 19:22

Обичам животните,но са за къща с двор.В апартамент,колкото и да е голям си е мъчение и за животното и за тези ,които му шетат.Дори да си призная ме хваща бяс на тези с кучета,които ги разхождат(Изхождат) по детски площадки и училища.Би трябвало да си има определени места за разхождане на кучета и някакво силно ограничаване на уличните...това ми е на мен трън в очите отдавна,макар,че се отклонявам от същината на темата.Като дете съм гледала и куче и котка,но на двора и не съм натрапвала изпражненията им на когото и да е било.

Re: немска овчарка
Изпратено: crazy_berimed (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 21:02

Малко извън темата,кучето в интелектуално отношение е като 2 годишно дете.Лесно можете да го "трнирате" да "казва" кога му се пиша и ака,да не пиша "в гащите" т.е в къщи,но не можете да го научите да си барше само дупето,да си пуска водата и да си извади от джоба торбичка и да си изхвърли акото в най-близкият кош за боклук.Стопанинът носи МАТЕРИАЛНА И МОРАЛНА отговорност за действията на животното си.Ако едно куче е агресивно.то е такова не защото Господ го е създал да хапе наляво и надясно,а защото вездесъщият човек му е позволил да развие агресията си.Имала съм прекрасни пациенти питбули и стафордшир териери,спокойни,обичливи,послушни животни.Забравих да допълня за немските овчарки-имат нисък болеви праг и слаба имунна система...


[URL=http://puzkarapuz.ru/]
[U
Деничка-родена на 15.10.2007, тежи-2,850 и е висока-52см; 15.11.2007 тежи-3,950 и е висока-53 см; 18.12.2007 тежи-4,780 и е висока-57 см;
18.01.2008 тежи-5.130 и е висока-60.5 см; 18.02.2008 тежи-5.340 и е висока-62 см; 14.03.2008 тежи-5.640 и е висока-64 см; 16.04.2008 тежи-5.910 и е висока-66 см; 16.05.2008 тежи-6.050 и е висока-67 см; 15.09.2008 teji-7.400 i e wisoka-74 sm

Re: немска овчарка
Изпратено: zizin (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 22:58

crazy_berimed Написал:
-------------------------------------------------------
> само да вметна по темата дете и куче,при спазване
> на елементарна хигиена,надеждна ваксинация и
> обезпаразитяване,шанса детето ви да "хване" глисти
> или тения е много по малък от шанса да се зарази
> на пясъчника в детската площадка.
>
Абсолютно подкрепям Креми!
С по-голямото ми дете като бебе ,живееха и възрастен боксер и женска Дого Аржентино.За съжаление и двамата вече ги няма...но е напълно възможно.Приятелките ми се смееха,че зарязвах количката и ръгвах след кучетата smqh - в кръга на шегата разбира се.
Според мен кучето може да "даде" много на едно дете и "+"са много повече от дребните неудобства и ангажименти.Наистина обаче е хубаво да се съобрази породата- характер,големина,нужда от движение,нужда от естетически грижи(груминг и др.).А иначе наистина ние правим кучетата агресивни.Догото ми беше душичка,за боксера е ясно.Гледала съм и немска овчарка 11 г. и са невероятни кучета,но не бих гледала тази порода в апартамент.
След 3-4 години бих искала да се похваля със сладко женско пясъчно боксерче winking smiley


nika.piach.com



Re: немска овчарка
Изпратено: kami (IP регистриран)
Дата: 31 January, 2010 23:03

Ralito Написал:
-------------------------------------------------------
> Куче в апартамент,при това с малко дете -
> Не,мерси.

а и на кучето няма да му е никак широко в апартамента!




Wise men talk because they have something to say! Fools talk because they have to say something!

Re: немска овчарка
Изпратено: Vikiii (IP регистриран)
Дата: 1 February, 2010 02:19

Ние имаме куче в апартамент и честно казано не ми пука дали на кучето ще му е широко или не, ние хората как живеем в тясно пространство. Около нас почти всички имат кучета, някои по две, някои грамадни породи и все в апартаменти. Кучетата не се оплакват grinning smiley нали имат покрив над главата и храна. Малко отклонение от темата беше това, но моят съвет е да вземете куче съобразно характера му най-вече и дали е куче за което по принцип се знае, че ще е дружелюбно с деца. Например ротвайлер или доберман не бих взела никога, въпреки, че има значение как са отгледани разбира се.


Re: немска овчарка
Изпратено: kami (IP регистриран)
Дата: 1 February, 2010 08:52

Vikiii Написал:
-------------------------------------------------------
Кучетата не
> се оплакват smiah





Wise men talk because they have something to say! Fools talk because they have to say something!

Re: немска овчарка
Изпратено: foxi_s (IP регистриран)
Дата: 1 February, 2010 15:35

За немската овчарка съм абсолютно съгласна.Ужасно злобна и лоша към хората! Преди да отровят нашата,на село я гледахме като порастна,че бели прави вкъщи,никога не сме проявявали злоба или да сме й посягали или нещо такова.Изпълняваше команди,тичаше из парка,но много зле се държеше с минувачите като поотрасна.Но не бих си взела такава порода нито вкъщи,нито в двор.Колко налиташе на минаващите хора на село,дори се е отскубвала няколко пъти от каишката си и през оградата ще изяде направо хората.А не си е патила от никой.Породата им е такава може би.


Lilypie First Birthday tickersLilypie Fifth Birthday tickers

Re: немска овчарка
Изпратено: alehandra (IP регистриран)
Дата: 1 February, 2010 17:16

Обичам животните, но да са вън на двора,в апартамент - не.
Предложи на твойте хора да си гледат домашен любимец в интернет, спасявате от много неща, но те задължава да го храниш и разхождаш. smqh



babies

Re: немска овчарка
Изпратено: asti (IP регистриран)
Дата: 1 February, 2010 20:20

След като никога не бях гледала животно в апартамент доживях да имам куче
немска овчарка! Това - преди 2 години! Преживях вдигането на килима през първите 20 минути от съжителството ни и...се влюбих в Рекс! 3 месеца се гледахме взаимно, накрая трябваше да пътуваме и го заведохме при свекърва ми на двора, там е от година и половина и наистина е куче! С нашата заетост нямахме време да го извеждаме сутрин и вечер, гледахме го като прасенце - хайде яж и спи! Ама не става, то си иска да го извеждаш, да се движи! Ако имате възможност да го извеждате, ОК, ако не - ще го мъчите!
Едва на двора Рекс е това, което е - истинска немска овчарка - не се спира, като чуе колата да спира, извива като малко дете - обича ме и аз него!

Re: немска овчарка
Изпратено: beibifeis (IP регистриран)
Дата: 1 February, 2010 22:33

здравей,
вписвам се в темата,защото усещам как се чувстваш и какви колебания имаш.
допреди месец имахме куче(почина).
обожавахме се взаимно 11 години.
дребна порода-мини пинчер.в момента търся друго.съжалявам,че ще ползвам новото животно,за да запълня празнината,но някак си къщата ми е празна без чери(така се казваше).липсва ми допира до нея.снимката й стои на почетно място в хола и така все едно още е с нас.
децата също говорят за нея,все едно е жива.
вчера, дъщеря ми, ме караше да изброявам кого обичам.след всички имена от семейството,аз замълчах,а тя каза:"ми,чели?,що забави я!".не съм я забравила,няма как да стане!

та,ако желаете куче,хубаво трябва да го обсъдите.
често животните(космите им), са алергени за децата.
другите болести,няма да ги обсъждам,защото ако се ваксинират и обезпаразитяват,риска е колкото и ако детето играе навън.

гласът на детето е важен,но ваши ще са решаващите,защото вие ще сте тези,които ще чистите след кучето,ще го извеждате поне 2 пъти на ден,ще му платите таксата в общината,ще поемате грижата по ваксини,лекарства,храна и т.н.

ако след всичко изброено,решението ви е "за",то моят съвет е да потърсите дребна порода и късокосместа.
по-малко косми,по-лесно се гледат,по-дълго живеят,по-малко се хранят и по-малко място заемат.
прочетете за породата,която ще изберете,какво е характерно за нея.
някои кучета хъркат,други искат постоянни разходки...често се случва,да се чистят от поетите косми и да ги повръщат.

имай предвид,че каквото и да е животното,все ще си понамирисва.е,не е както мирише котка,когато маркира,но все пак...

та,това е.решението е ваше.
накрая ще кажа,че ползата за едно дете,което расте с животинче в дома е само в плюсове.

Re: немска овчарка
Изпратено: ralitsa (IP регистриран)
Дата: 2 February, 2010 17:26

като пораснат децата, и ние сме се замислили за ку4е,но аз сьм се спряла на лабрадор,много са добри с децата!



Re: немска овчарка
Изпратено: мимка_м (IP регистриран)
Дата: 3 February, 2010 21:17

Vikiii Написал:
-------------------------------------------------------
> Ние имаме куче в апартамент и честно казано не ми
> пука дали на кучето ще му е широко или не, ние
> хората как живеем в тясно пространство.




Това ме разби!Ако ние,хората, живеейки в тясно пространство имаме възможността да излизаме когато ни кефне и ни писне от *тясното*,животното разчита единствено и само на нас за това.За него ние сме връзката му със света.И далеч грижите за едно куче не се състоят в това да му сипеш една купчка храна и вода.....И ако наистина не ти пука как се чувства животното ти,намери му дом,където ще е щастливо.




От дъха си частица ти давам-
поеми глътка въздух от мен.
Знам, уплашена си, но продавам
за живота ти своята тлен.
Изкрещи, за да знам, че си моя-
...тъй крещях, щом пое своя път.
Ти вълната си- аз съм прибоя.
Моя кръв си. От моята плът

Re: немска овчарка
Изпратено: Vikiii (IP регистриран)
Дата: 4 February, 2010 02:32

Kучето ми е достатъчно щастливо с нас, не му липсват разходки, храна или внимание. Това, което намерих нелепо в коментарите е, че говориме за това как на кучето трябва да му е широко и тн, като едно куче като си е в къщата или апартамента, независимо колко голямо пространство, не го използва за тичане. Моето куче предпочита да си играе с децата или да лежи дъвчейки кокала си. Трябва ли да си търси някой оправдание за това да не вземе куче на детето си в широтата на апартамента? Аз лично като дете много исках куче, но винаги ми излизаха с оправданието, че живеем в апартамент. А на кучетата също не им пука дали ще са в апартамент или къща, стига да са обичани! Не е ли така?




мимка_м Написал:
-------------------------------------------------------
> Vikiii Написал:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ние имаме куче в апартамент и честно казано
> не ми
> > пука дали на кучето ще му е широко или не,
> ние
> > хората как живеем в тясно пространство.
>
>
>
>
> Това ме разби!Ако ние,хората, живеейки в тясно
> пространство имаме възможността да излизаме когато
> ни кефне и ни писне от *тясното*,животното разчита
> единствено и само на нас за това.За него ние сме
> връзката му със света.И далеч грижите за едно куче
> не се състоят в това да му сипеш една купчка храна
> и вода.....И ако наистина не ти пука как се
> чувства животното ти,намери му дом,където ще е
> щастливо.
>
>
>
> "Пропилян ден е този,в който не си се смял...."





Страници:  12>>
Страница:1 от 2


Съжаляваме, само регистрирани потребители могат да пишат в този клуб.